Fakturahåndtering

Fakturahåndtering er hjertet i vores løsning på at strømline processen fra indkøb til betaling. Med vores effektive og sikre løsninger øges kontrollen i takt med at dine omkostninger reduceres. Med et automatiseret workflow kan løsningen håndtere matchning, flow og kontering. Hvis godkendt kontering og godkendelse forefindes, kan fakturaen gå direkte til betaling i regnskabssystemet, så kun afvigelser skal håndteres manuelt.

Bedre kontrol, hurtigere flows, og reduceret manuel håndtering

Du har altid fuld kontrol over hvor i virksomheden fakturaerne befinder sig, samt hvilken status de har. Takket være påmindelser og fuldstændigt overblik i systemet, kan fakturaer blive betalt til tiden. Der er ingen risiko for, at de forsvinder eller glemmes. Flowet automatiseres i videst muligt omfang, uanset hvilket format fakturaen kommer i – som e-faktura, indscannet, eller PDF vedhæftet mail. Administrer fakturaer hurtigt og effektivt, hvorend du befinder dig – på nettet, på mobiltelefonen eller via mail.

Unik matchning – håndtér kun afvigelserne

Matchningen kan foretages mod indkøbsordre på total- og linjeniveau, mod aftaler eller mod den reference, som er angivet på fakturaen. Hvis ordren eller aftalen er konteret, godkendt og al information stemmer, kan fakturaen gå direkte til bogføring i økonomisystemet. Det er enkelt at matche gentagende/ periodiske fakturaer mod aftaler.

RØDOVRE

Print Danmark

Fjeldhammervej 19C

2610 Rødovre

Telefon: 70 60 60 25

odense

Print Danmark

Kochsgade 31

5000 Odense C

Telefon: 70 60 60 25 

CVR-nr.:​ 34047170